gultandborste

Alla inlägg under juli 2010

Av Mikael Olsson - 31 juli 2010 22:59

Så nu har man spenderat 5 timmar framför tv:n med Family Guy! Måste ju säga att det absolut bästa avsnittet är det med Surfin' bird! Det e EPIC!


Nu blir det chill resten av kvällen. Morgondagen innehåller förhoppningsvis jobb om jag mår lite bättre och sen e de Malmö FF - GAIS på Swedbank Stadion! Jag tror att det kommer bli en hyffsat jämn match men som vanligt så segrar Di Blåe! Lite synd att Yago inte e spelklar till matchen men han får komma och visa vad han går för nästa lördag borta mot Örebro.


Efter fotbollen så ska jag nog träffa moa, vet dock inte riktigt vad som är bestämt och vad vi ska göra men det löser sig väl. Kanske borde ta och skicka ett sms till henne och fråga ;) Dock så brukar vi alltid komma på något. Oftaste e de väl film eller ut och gå, vilket ioförsig är ganska bra.


Jag har även bestämt mig för att börja komma lite i form inför kommande handbollssäsong. Så inom några dagar är det slut med läsk, godis och onyttigheter. Ska även ta tag i konditionen vilket betyder världens tråkigaste grej, ut och springa eller cykla.. Men vafan, måste ju visa tjejerna att kan vi kan dom :D Så om ni känner att det börjar skaka i skåpen så behöver ni inte vara rädda för att det är en jordbävning, det är bara jag som e ute och springer ;)


Ta de lugnt alla och hoppas vi ses på matchen imorgon, mot serieledning!

Av Mikael Olsson - 31 juli 2010 14:03

Hellu!


Gårdagen var ganska awesome faktiskt. Jag, Sork, Carro, Sara och Moa satte oss på tåget till HBG och gick runt där och glodde, tills det att vi blev trötta och drog hem till mig istället. Sen satt vi här hela kvällen och bara chillade med lite dricka och musik. Ibland är det skönt det oxå. Dock så var jag lite trött när Sork och Carro gick vid 3 så fick lite behövlig sömn sen.


Dagen innehåller inte så mycket. Magen har sneat totalt så jag sjukade mig från jobb. Vettifan vad som e fel och pallar inte gå till nån jefla läkare. Man kanske skulle börja vara lite nyttig istället...   

Om jag känner mig bättre ikväll kanske det blir en visit till HBG igen för att se Timbuktu spela. Han kommer ju inte till Malmöfestivalen iår men det gör PEDALENS PÅGAR!   


Det kommer att bli awesome! Så alla ska boka 27/8 22.15-01.00 i 60-talstältet, för då ska vi rocka!


Peace out!

Av Mikael Olsson - 30 juli 2010 20:38

Hur vet man att man e jävligt evil?

Man stampar sönder en liten unges ballong på Helsingborgsfestivalen :)


HATA HELSINGBORG!

Av Mikael Olsson - 30 juli 2010 00:05

Nä jag måste börja om med detta. Jag tror detta är ett bra sätt att skriva av sig lite av allt det som man har i huvudet. Känner verkligen att jag har så mycket som springer runt där inne, och tro mig där e gott om plats att springa.  


Dagen har bestått av istortsett ingenting. Vaknade vid 12 och satte mig vid datorn, satt där tills Jonna kom hem och då stack vi och handlade middag. Hem och laga middag sen bara satt jag vid datorn igen... lite drygt men nu har jag iallafall sett "Sex and the city 2". Helt okej film med ganska många skratt.


Morgondagen ser ut att innehålla ett besök på Helsingborgsfestivalen. Tyvärr måste jag då bryta min regel som jag har gällande Helsingborg men va fan. Det är nämligen såhär att i vanliga fall finns det bara två anledningar till att besöka hålan som gud glömde, jubb och fotboll, men vad gör man inte för sina vänner.


Nu blir det soffan och tv, livet e bra härligt ibland!

Sov gott och ta de lugnt ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Det är inte varje dag som man får se en ko cykla.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

GB

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards